Profesori implicati: Bădescu Ruxandra Florentina
Clasa implicate: Pregătitoare F
Parteneri: Turcia, România
Perioadă: Martie-Iunie 2023
Proiectul nostru este un proiect STEM bazat pe povești despre călătoria STEM a unui ou. Elevii noștri vor implementa planurile de activități STEM pe care le-am pregătit în conformitate cu tema noastră.
Obiectivele proiectului:
Profesori implicati: Bădescu Ruxandra Florentina
Clasa implicate: Pregătitoare F
Parteneri: Turcia, România
Perioadă: Ianuarie-Aprilie 2023
Scopul acestui proiect a fost sa-i facem pe elevii noștri să iubească șahul, unul dintre jocurile de inteligență, și să-i ținem departe de tehnologie. Este un fapt dovedit științific că șahul are contribuții importante la dezvoltarea copiilor. Șahul la o vârstă fragedă contribuie la conștientizarea abilităților copiilor, la dezvoltarea lor și la utilizarea eficientă a inteligenței lor. Predarea acestui sport, care îi face pe copii să fie diferiți de colegii lor în multe privințe, este importantă pentru dezvoltarea lor mentală, socială, emoțională și academică. Având în vedere acest lucru, dorim să predăm șahul corect și într-un mod distractiv, în special în școala noastră și în școlile noastre partenere.
Obiective:
Profesori implicati: Caralicea Valeria, Ionescu Monica, Radu Ramona, Constantinescu Andreea, Ciufu Cristina
Clasa implicate: V C, VI F, VI D
Parteneri: Turcia, Spania, Cehia.
Proiectul își propune promovarea țării în cadrul contextului European și asumarea rolului de cetățean European. În cadrul acestui proiect elevii își vor îmbunătăți competențele digitale și își vor dezvolta comunicarea în limba engleză și franceză.
Profesori implicati Letiția Murăruș, Caralicea Valeria, Constantinescu Andreea,
Clasa implicate: V C, VI F, VI D
Parteneri: Italia, România
Perioadă: martie-iunie 2020
Acest proiect își propune să dezvolte simțul responsabilității față de natură în general și, în special, față de pădure, acest ecosistem terestru care joacă un rol esențial în conservarea vieții pe Pământ, contribuind la reducerea încălzirii globale. Impactul acțiunii umane este obligat să ducă la topirea ghețarilor. O cercetare asupra schimbărilor climatice efectuată de 133 de oameni de știință, care au evaluat peste 6000 de studii, prezice o creștere cu 1,5 grade Celsius a temperaturii medii pe Pământ până în 2030-2050, cu excepția cazului în care emisiile de CO2 și consumul nechibzuit de resurse naturale sunt reduse în mod constant. Menținerea tendinței actuale va duce la dispariția multor habitate naturale și a nenumărate specii de plante și animale, compromițând astfel perspectivele unui mediu durabil. Participarea la acest proiect va reprezenta o mare provocare pentru elevii care vor trebui să dezvolte o atitudine de conservare și protecție a speciilor de lemn. Copacii ajută la curățarea aerului pe care îl respirăm prin absorbția dioxidului de carbon toxic din atmosferă. Ele contribuie, de asemenea, la ciclul apei de pe Pământ și la filtrarea apei potabile. Copacii constituie habitatul a peste 80% din biodiversitatea terestră și oferă ingrediente cheie în 25% din toate medicamentele. Nu în ultimul rând, copacii oferă locuri de muncă pentru peste 1,6 miliarde de oameni. O pădure sănătoasă și puternică acționează ca o instalație de stocare a carbonului prin absorbția emisiilor de gaze CO2, reducând astfel efectele secundare ale schimbărilor climatice. Copacii ajută la curățarea aerului pe care îl respirăm prin absorbția dioxidului de carbon toxic din atmosferă. Ele contribuie, de asemenea, la ciclul apei de pe Pământ și la filtrarea apei potabile. Copacii constituie habitatul a peste 80% din biodiversitatea terestră și oferă ingrediente cheie în 25% din toate medicamentele. Nu în ultimul rând, copacii oferă locuri de muncă pentru peste 1,6 miliarde de oameni. O pădure sănătoasă și puternică acționează ca o instalație de stocare a carbonului prin absorbția emisiilor de gaze CO2, reducând astfel efectele secundare ale schimbărilor climatice. Copacii ajută la curățarea aerului pe care îl respirăm prin absorbția dioxidului de carbon toxic din atmosferă. Ele contribuie, de asemenea, la ciclul apei de pe Pământ și la filtrarea apei potabile. Copacii constituie habitatul a peste 80% din biodiversitatea terestră și oferă ingrediente cheie în 25% din toate medicamentele. Nu în ultimul rând, copacii oferă locuri de muncă pentru peste 1,6 miliarde de oameni. O pădure sănătoasă și puternică acționează ca o instalație de stocare a carbonului prin absorbția emisiilor de gaze CO2, reducând astfel efectele secundare ale schimbărilor climatice.
Parteneri: Turcia, Grecia și Italia, România
Profesori implicați: Letitia MURARUȘ, Andreea CONSTANTINESCU și Valeria CARALICEA;
Limba de comunicare a fost limba engleză.
Prin activitățile implementate s-a vizat ocuparea timpului liber într-un mod plăcut având în vedere perioada de izolare socială, care a fost impusă de starea de pandemie din perioada noiembrie 2020-mai 2021. Proiectul a avut un caracter transcurricular și a vizat teme legate de prezentarea personală, prezentarea tradițiilor și a portului popular ,a legendelor(specifice fiecărei țări) care au fost promovate într-o carte digitala. Prin activitățile implementate s-au oferit participanților capacitatea de a gândi liber, de a deveni empatici, de a-și gestiona corect emoțiile, de a deveni mai responsabili, de a-și dezvolta calitățile de leadership.
Proiectul a presupus interacțiune interculturală, folosirea instrumentelor WEB în mod conștient, dezvoltarea abilităților de comunicare în limba engleză și asigurarea unei stări de bine ca urmare a atelierelor de creație prin formă și culoare.
S-a desfășurat pe parcursul anului școlar 2021-2022
Clase implicate: VIII F, VIII A
Parteneri: Turcia, Grecia și Italia, România
Profesori implicați: Letiția MURARUȘ, Andreea CONSTANTINESCU și Valeria CARALICEA;
Limba de comunicare a fost limba engleză.
Clase implicate: VII A, VI F
În acest proiect, ne propunem să îmbunătățim imaginația elevilor și dorim să îmbunătățim exprimarea de sine a elevilor, care a fost afectată de lipsa interacțiunii sociale în timpul procesului de pandemie. Le vom putea îmbunătăți abilitățile de a-și exprima sentimentele și gândurile cu imaginile și muzica selectate. În cadrul proiectului, elevii vor alege două tipuri diferite de text în funcție de interesele lor. Diverse tipuri de artă și muzică vor fi prezentate studenților. Elevii vor crea povești, povestiri, poezii etc. folosindu-și imaginația și emoțiile după prezentare. Vom coopera cu profesori de turcă, engleză, artă, muzică și TIC în cadrul proiectului.
Profesori implicati: Constantinescu Andreea, Ionescu Monica
S-a desfașurat în anul școlar 2021-2022
Parteneri: Turcia, România, Polonia
Clase implicate: VI A, VIII A
Proiectul nostru își propune să aducă diverse soluții la restricțiile pandemice prin utilizarea tehnologiei. Elevii vor scrie piese de teatru atât în limba maternă, cât și în limba engleză și vor prezenta aceste texte în mediu digital prin animarea lor cu diferite metode. Astfel, abilitățile lingvistice ale elevilor vor fi îmbunătățite, se vor asigura învățarea la egal la egal, transferul cultural și socializarea. Se vor dezvolta de către elevi conștientizarea drepturilor și libertății, simțul responsabilității, creativitatea și încrederea în sine. Proiectul nostru își propune să aducă diverse soluții la restricțiile obligatorii ale măsurilor pandemice prin utilizarea tehnologiei. Elevii vor scrie piese de teatru și le vor afișa în medii digitale cu diferite metode. Textele vor fi pregătite și redate în limba maternă și engleză. În acest fel, îi vom ajuta pe elevi să-și dezvolte abilitățile lingvistice, să provoace învățarea de la egal la egal, transferul cultural și socializarea. Elevii vor dezvolta simțul drepturilor și libertății, responsabilitatea, creativitatea, încrederea în sine.
Parteneri Suedia, Italia, Cehia, Portugalia, Franta,
Perioada noiembrie 2021-mai 2022;
Au fost implicați 6 elevi de la clasa a VE, iar comunicarea s-a realizat in limba franceza.
Profesorii implicați Letiția MURARUȘ și Monica DĂNCĂU.
Proiectul a vizat dezvoltarea abilităților de prezentare personală, a școlii, a orașului, a țării, de descriere a vieții personale, de gestionarea optimă a emoțiilor și nu în ultimul timp de dezvoltare a stimei de sine. Proiectul a avut un caracter transcurricular, vizând disciplinele-Lb. Franceza, Biologie, TIC, Desen.
Școala noastră își dorește să ofere șanse egale tuturor copiilor, să susțină principiile școlii incluzive, să fie deshisă tuturor și să promoveze calitatea în educație pentru fiecare copil.
© 2024 Scoala Anton Pann – Vâlcea